FANDOM

Super Puny Invencible
185px-Super puny invencible.JPG
正義の鉄拳
Debut Episodi 51
Inventor David Evans
Usuaris David Evans, Mark Evans
Tipus parada
Element Aire
Evolució G2, G3, G4, G5

El Super Puny Invencible (正義 の 鉄拳, Seigi no Tekken en japonès) és una tècnica d'en Mark Evans. L'estrena en el partit contra el Nou Èpsilon encara que primer la desenvolupa en un entrenament parant el Remat Combinat.

La va conèixer per primera vegada quan va anar a l'Institut Fauxshore, on el director de l'institut, que era amic del seu avi David Evans, li va donar l'antic quadern del seu avi, on venia escrita la tècnica.

RealitzacióEdit

El porter gira el puny i apareix un altre en sentit contrari llavors ha de fer un "bam" amb la mà oberta després "pum" tancant el puny, després "plas", "zum" ... "Kaboum!" Quan la utilitza surt un puny molt gran que rebutja la pilota.

VersionsEdit

CuriositatsEdit

Algunes vegades al usar mostren el puny de Mark girant 360 graus, la qual cosa és impossible.

En el videojoc es fa diferent: primer fa la Mà Celestial, tanca el puny i el llança contra la pilota.

Quan puja la cama és l'esquerra, mentre que quan li dóna al sòl és la dreta.

En la sèrie posa Super Puny Invencible i en la DS posa Superpuño Invencible.

Menys el G2, tots els graus paren 2 tirs: el normal per al Raig de Ganímedes i el Remat de Gaia, el G3 per al Megalodon i el Tir Miratge, el G4 per la Llança d'Odín N.2 i el Xut amb Rebots G.2 i el G5 per a la Saviesa Divina 2 i el Passamà Celestial . El G2 només va parar la Llança d'Odín.

A la sèrie, és creada en el partit contra el Nou Èpsilon. No obstant això, al manga, aquesta tècnica la creen en el partit de selecció per aturar el tir d'Axel.

A Inazuma Eleven Strikers quan Silvia ho usa, és fàcil saber quan refusa el tir o no: si ho para, crida.

ImatgesEdit

AnimeEdit

JocEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori