FANDOM

Oihu.jpg
En Shawn Frost és el jugador estrella de l'Institut Alpí, en el qual juga de defensa i de davanter i, a més, atura tots els xuts.

HistòriaEdit

Quan l'Axel Blaze se'n va de l'Institut Raimon, en Seymour Hillman truca a entrenadora Shiller se'n vagi a Hokkaido a buscar-lo amb la Caravana Inazuma. La Cèlia Hills busca informació sobre en Shawn i descobreix que l'anomenen el Davanter Llegendari, ja que ha arribat a marcar 10 gols per partit sense l'ajuda de cap més jugador.

També descobreix un munt de mites sobre el seu aspecte físic, com els que deien que era més gran que un ós. En el mateix episodi, el 31, troben un noi congelat a la neu, i l'acullen a la Caravana Inazuma fins que es recupera. El noi era en Shawn, però com que era baixet i se'l veia dèbil no els va passar pel cap que era ell. En el següent episodi descobreixen que era ell i fan un partit d'exhibició on ell demostra totes les seves habilitats tant en defensa com en atac. S'uneix al Raimon, els ensenya a anar amb snowboard i els ajuda a guanyar al Tempesta de Gèminis. El que no sabien d'aquest simpàtic i trempat jugador és que patia perquè el record del seu germà Aiden, que va morir en un allau juntament amb els seus pares, estava dins de la seva bufanda i li anava dient que el Raimon no el necessitava, que només volien al davanter. Així que cada cop que passava a l'atac, en Shawn el defensa donava lloc a l'Aiden el davanter.

Va voler lluitar contra això però al resultar lesionat, va caure en una mena de depresió, i no va tornar a jugar cap partit, fins que va descobrir en el partit contra el Gènesis que si es treia la bufanda de l'Aiden, el seu record no li tindria tanta influència. Després va entrar a l'Inazuma Japó, on va jugar com a defensa, es va lesionar la cama, i va tornar a entra a l'equip.

Xibi-TarEdit

ShawnFrostV6 zpscb6ab27d.png

Xibi-Tar d'en shawn

Més FotografiesEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori