FANDOM

Dqw
En Nathan és el jugador mes ràpid del Raimon, Emperadors Foscs, Inazuma Japó va jugar a totes les pocisions menys de porter, va ser el numero 2 menys als Emperador Foscos que va ser el numero 10.

HistòriaEdit

En Nathan pertenya al equip d' atletisme. Es va unir al equip de futbol per ajudar-els amb la Royal Academy, ja que ell volia enfrontar-se a rivals forts, aprofitant la seva velocitat en defensa.

Quan van guanar el torneg, en Milly li va demanar que tornes al club d' atletisme, però en Nathan no s'havia plantejat tornar i li va demostrar que ell volia jugar al futbol.

Després de guanyar l'Institut Zeus, va aribar l'Academia Alius, que en el primer partit contra Genesis va abandonar l'equip per què no era prou ràpid. Llavors, va convertir-se en el capità dels Emperadors Foscos, tenint més velocitat i més força gràcies a la pedra Alius. Desprès de l'academia alius, va ser cridat per la selecció Japonesa i va entrar a l' equip Inazuma Japó. En el partit contra Argentina va tindre que fer de capità ja que faltaven en Mark, en Jude, en David i en Caleb. Tot i l'esforç, no van guanyar.

TècniquesEdit

  • Entrada huracà
  • Dansa del vent
  • L'huracà
  • Robatori ràpid (només a la DS)

AspecteEdit

Te el cabell blau i llarc agafat amb una cua. Menys quan era capità dels Emperadors Foscos. El serrell li tapa l´ull esquerra. Els ulls els te de color marro sol partar l' uniforme de la escola, i el del equip.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori