FANDOM

Mark Evans
Mark Evans.jpg
Informació
Nom japonès: Mamoru Endou
Nom anglès: Mark Evans
Nom català Marc Evans
Primera aparició: Episodi 1
Número: 1 (Porter) 15 (Davanter) i 21
Posició: Porter, Lliure, Entrenador
Equips en els que ha jugat: Institut Raimon
Inazuma Japó A
Inazuma Japó Royal Academy

Mark Evans (Endou Mamoru, 遠藤守 en japonès) és el protagonista de l'anime original, la primera trilogia de videojocs i el manga basat en la franquícia. És el porter titular i el capità de l’equip de futbol de l'Institut Raimon. Els seus pares són la Shanon i en Harry Evans.

HistòriaEdit

En Mark Evans va neixer el dia 8 d'octubre del 1996 a la Ciutat Inazuma, ara estudia al Institut Raimon, es el nét d'en David Evans era un gran porter i l'entrenador del antic Inazuma Raimon, A Mark li agrada molt el futbol, mai es dóna per vençut i, quan sembla que van a perdre, Mark és sempre capaçde restituir l'amoral dels seus companys. Tot va començar amb el primer partit contra la Royal Academy: L'equip només comptava amb set jugadors i, per jugar, necessitaven aconseguir quatre jugadors més o el club de futbol seria tancat. En Maxwell Carson, Jim Wraith, Nathan Swift i William Glass es van unir a l'equip i van poder jugar el partit, encara que Willy va anar corrents, horroritzat pel poder dels seus rivals. Willy va tirar la samarreta, i és llavors quan Axel Blaze agafa la camisa i entra al camp per jugar. Llavors, i per sort, Mark aconseguir la seva primeratècnica, la Mà Celestial. Després aturar un xut dels seus rivals, va passar la pilota a Axel, que va xutar i va marcar amb el seu atac especial el Tornado de Foc.El Raimon va guanyar per abandonament de la Royal Academy, i el seu camíva seguir contra els Institut Occult, Institut Wild, Institut Brain, i Otaku.Després de guanyar aquests partits, el Raimonarriba a la final de la classificació, que és contra la Royal Academy. Descobreixen que Ray Dark és un home malvat, i és retirat del seu treball com a entrenador en acabar el partit.Descobreixen que Ray Dark és un home malvat, i és retirat del seu treball com a entrenador en acabar el partit. El Raimon continua la seva marxa contra els institut Shuriken, institut Farm, i institut Kirkwood fins arribar a la final contra el Zeus.

Academia AliusEdit

Després del Futbol Frontier quan Mark i els altres van arribar al Raimon amb la copa van veure que el Raimon era destruït per uns extraterrestres anomenats Acadèmia Alius.El Raimon es va enfrontar a ells peròvan perdre, ho van fer de nou i va passar el mateix però l'equip va evolucionar, peròes van ser molts, Max, Sam, Jim, Timmy, Steve i Axel van haver de marxar per aixòTori i Shawn s'uneixen al equip on guanyen al [[Tempesta Geminis] per fi, després va aparèixer un nou equip Epsilon que en el seu primer partit aquest equip es feia el xulo.Després del partit l'entrenadora decideix canviar a Mark de porter a davanter i que Darren es posi a la porteria, pel fet que moltes tècniques deguin a Mark fora de la porteria, Mark aconsegueix les tècniques cop de cap Megaton i Triangle Letal a la Royal Academy per el partit contra el Caos, Mark i els altres es van haver de acomiadar de Byron perquè es va lesionar en el partit contra Caos, que al final va acabar interromput per Xavier. En el partit contra Gènesi gràcies a Darren i Shawn van guanyar el partit, però Mark es va preocupar en arribar a Raimon i veure a Nathan i els altres controlats per la Pedra Alius però finalment deixen de sercontrolats per la Pedra Aliusgràcies a Mark i la evolució de la mà Celestial i acaben el partit en empaten.

180px-Endou pic.png

Mark en Inazuma Japó

Torneig Futbol FrontierEdit

Durant el TFI, Mark seguix sent un apassionat pel futbol. Encara motiva els seus companys d'equip amb altres que inspira confiança i ànim. A diferència d'abans, la seva passió pel futbol i jugar a la TFI l'ha impulsat a aixecar molt d'hora a la pràctica, una cosa que poques vegades va fer el que sempre li agradava dormir endins. Ell es va sorprendre en veure l'entrenadora Lina quan va portar un equip, el Neo Japó que es compon de jugadors que no van ser cridats durant la formació de Inazuma Japó.No obstant això, més problemes es produeixen quan Zoolan méstard s'escapa i ataca a l'equip del Inazuma Japó , The Little Giants, encara que aquesta vegada, ell és finalment derrotat i detingut i ara el pròxim partit de Inazuma Japó comença contra The Little Giants.Però aquesta vegada Mark necessita perfeccionar la seva noutècnica al debat més forta. Com Inazuma Japó va lluitar contra The Little Giants, Mark finalment va dominar la Captura Celestial i tots dos equips estan ara en la vora del punt de guanyar. Despréss'utilitza una Jet Stream amb l' Axel i Austin i puntuació, per la qual cosa Inazuma Japó resulta guanyador. Tornen a casa després de la TFI. En passar la graduació juguen un partit, [[Raimon A contra Raimon B, és a dir, el Raimon del primer equip contra els nous jugadors que es van unir amb el temps, inclou l' Austin, el partit acaba en empat a 0.

Inazuma Eleven GoEdit

Al Inazuma Eleven GO Mark té 24 anys. Substitueix a l'entrenador Percival Travis. Fa la seva aparició completa en l'episodi 7:"L'entrenador Mark apareix!".

Apareix durant un minut en l'episodi 32, (ja vestit amb la roba de la pel.lícula) en un penya-segat i mirant cap a l'Illa Déu.A l'episodi 40 torna al Raimon i tria a Tenma com a nou capità.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori