FANDOM

Mark Evans
Mark Evans.jpg
Informació
Nom japonès: Mamoru Endou
Nom anglès: Mark Evans
Nom català Marc Evans
Primera aparició: Episodi 1
Número: 1 (Porter) 15 (Davanter) i 21
Posició: Porter, Lliure, Entrenador
Equips en els que ha jugat: Institut Raimon
Inazuma Japó A
Inazuma Japó Royal Academy

Mark Evans (Endou Mamoru, 遠藤守 en japonès) és el protagonista de l'anime original, la primera trilogia de videojocs i el manga basat en la franquícia. És el porter titular i el capità de l’equip de futbol de l'Institut Raimon. Els seus pares són la Shanon i en Harry Evans.

TècniquesEdit

  • Mà Celestial : El porter fa una ma gegant pasada de gerenacio en gerenacio que captura tots els xuts dels jugadors.
  • Mà màgica : Tècnica de parar pilotes on invoca un dimoni gegant on fa parar el xut del delanter.
  • Super Puny Invencible : Tecnica de parar la pilota on impulsa un cop de puny per tal de que la pilota no entri a porteria.
  • La Terra : Tècnica de xut en la cual fa utilitzar tots els jugadors del Raimon, es la tècnica més poderosa teoricament del món.
  • Cop de cap megató : Tecnica de xut on utilitza tot el seu cap per poder entrar la pilota a la porteria.
  • Puny de Furia : Aplasta la pilota per tal de que no entri a la porteria.
  • Mà Ultradimensional : Fa un camp d'energia per tal de fer fora de la porteria els xuts.
  • Captura Celestial : Es una tècnica de parada on hi surt un dimoni semblant a la mà màgica i para el xut..
  • Mà Omega : Versió mes gegant de la ma celestial on el porter recull la energia de tot el camp i la passió dels jugadors per al fer la ma celestial es fagi molt mes forta.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori