FANDOM

Joseph King
Joseph King.png
Informació
Nom japonès: Genda Koujirou
Nom anglès:
Nom català Josep Rei (Traducció Literal)
Primera aparició: Episodi 1
Número: 1
Posició: Porter
Equips en els que ha jugat: Royal Academy

En Joseph King és el porter de la Royal Academy.

PersonalitatEdit

És molt competitiu i molt lluitador, però a vegades la ràbia i la incertesa fan que perdi els papers de tant en tant.

HistòriaEdit

Joseph King, comença des de ben petit a estudiar a la Royal Academy, lloc on també comença a jugar a futbol. Ray Dark, crea per a ell una supertècnica molt perillosa ja que qui l'utilitza pot danyar molt el seu cos, l'Ullal de Pantera. Amb la Royal Academy guanya un Frontier a 1r. A 2n, s'enfronta amb el Raimon, que perden el partit en l'Episodi 1, ja que es retiren tot i anar guanyant 23-1. Juguen la fase prèvia del Frontier amb una final molt disputada contra el Raimon, que perden 1-2, i Ray Dark deixa de ser el seu entrenador per petició d'ell,Jude Sharp, David Samford... Igualment passen a la fase final per ser els vigents campions. A la semifinal, s'enfronten amb el Zeus, que perden per 10-0. Ray Dark, ara entrenant el Zeus, va crear el Nèctar dels Déus, que fa que el Zeus es passegi pels partits. El Frontier l'acaba guanyant el Raimon. Un temps després, Caleb Stonewall, convenç a ell i a David Samford per jugar a la Royal Academy Reduxe, el nou projecte de Ray Dark, i tornar a utilitzar les dues supertècniques prohibides(la seva i el Pingüí Emperador nº1). Amb la Royal Reduxe, perden el partit contra el Raimon i finalment, Dark, és detingut per la policia. No va ser convocat amb la selecció d'Inazuma Japó, s'uneix al Neo Japó, que pretén substituir a l'actual selecció, però no ho aconsegueixen. King, ja no torna a aparèixer a la sèrie.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori