FANDOM

Institut Otaku
L'Institut Otaku
Informació
Nom japonès: Shuuyou Meito
Nom anglès: Otaku Junior High
Nom català Institut Otaku
Primera aparició: Episodi 9
Entrenador: Manny Artic
Capità: Light Novel
Estratègia seguida:

L' Institut Otaku / Secundària de Otakus (Hispanoamèrica) és un institut al qual només li importa el MAnga / anime i guanyar. Light Novel i Mark Gambling són els seus davanters i escriptors d'un manga que li va encantar a Willy. Només volien guanyar el Torneig de Futbol Frontier per anar a Amèrica del Nord per comprar la Reina Còsmica (una nina ) que només es venia allà, però Wily els promet que si l' institut Raimon guanya se les comprarà especialment per a ells. Totes les seves tècniques es basen en Manga i Anime, el secret del seu èxit en els partits és per una tècnica que consistia a fer una cortina de terra i moure la porteria per evitar que l'altre equip marqui gol (el Lliscament de Porteria ) però Wily va descobrir la tècnica perquè va recordar que la tècnica havia aparegut en un animi que ell veia. En aquest partit William Glass es va sacrificar ; perquè li va dir a Kevin Dragonfly que tirés 1 Rematada Drac i William Glass va rematar de cap i el va anomenar Rematada Glass. El seu entrenador és Manny Artic. El dia abans de cada partit ho solen passar a la Cafeteria de Donzelles.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori