FANDOM

'Inazuma Eleven Go 'Chrono Stone es la contincuació de de que l'Institut Raimon va guanyar el torneig Holy Road.

Argument Edit

Després que el Raimon guanyés el Torneig Holy Road, l'Arion Sherwind se'n va a ensenyar a jugar futbol als alumnes d'una escola d'Okinawa. Quan torna a l'institut descobreix que el club de futbol no existeix i que els seus companys han oblidat per complet el futbol. Més endavant descobreix que és obra del Dorado, que vol esborrar el futbol de la Història, i l'Alpha, el capità de Protocol Omega, un equip del Dorado, intenta fer oblidar el futbol a l'Arion.

Curiositats Edit

  1. El joc portarà una nova manera incorporat, anomenat Mixi Max, el qual realitzarà l'ós Wonderbot, que consisteix que en ajuntar les habilitats de dos jugadors es creï un jugador nou.
  2. Pel que sembla, l'operació de Yuuichi Tsurugi, el germà de Kyousuke, va ser un èxit ja que es va revelar en un scan amb el nou uniforme de futbol.
  3. Mark de jove apareixerà, ya més amb el seu avatar (Gran Dimoni).Es desconeix com va arribar fins a l'època de Tenma, però és segur que fos gràcies a la Caravana Inazuma o que hagin viatjat al passat per convèncer.
  4. Es desconeix perquè en un dels scans apareixen Shinsuke, Hikaru,Kyousuke, Takuto, Kirino i Ryouma amb l'uniforme del Raimon, ja que ells no recorden res de tot el que ha passat.
  5. Potser surten els jugadors del Raimon (Original) i Inazuma Japó per reclutar el passat.
  6. Seguiran existint els avatars.
  7. L'equip més feble de l'organització El Dorado es diu Mega Rock.El seu capità és Mordivak.
  8. Tenma tindrà un nou Avatar que sembla l'evolució de Pegàs Màgic Arc.
  9. Una novetat serà que els avatars es podran convertir en armadures anomenades "Armadura Avatar". Encara no se sap el seu ús.
  10. Quan Fey Rune usa el seu avatar els cabells li canvia de color a rosa, se li posa de punta, la seva expressió facial es torna més agressiva i li canvien a color vermell els ulls.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori