FANDOM

Inazuma Eleven
Inazuma Eleven 1
Informació
Nom japonès:
Desenvolupador: Level-5
Distribuïdor: Level-5 (Japó), Nintendo (Europa)
Data de llançament: 22/08/2008 (Japón), 28/01/2011 (Europa), TBA (América)
Plataformes: Nintendo DS
Gènere: Esport, RPG
Modes: Un jugador i Multijugador
Inazuma eleven 1 va ser el primer joc de Inazuma Eleven que va sortir a la venda. Es va treur per la consola Nintendo DS. El joc era una barreja entre rol (RPG) i esports. La barreja d'aquests dos generes tant diferents va donar molt bones sensacions als jugadors del joc.

ArgumentEdit

A Inazuma Eleven 1, el teu controles en Mark Evans , un jove apassionat del futbol que ha tingut la mala sort que els seus companys d'equip, el Raimon , siguin uns ganduls. Peró Mark té pensat participar torneig de Futbol Frontier , però primer ... va a haver de buscar algú que vulgui unir-se a l'equip perquè són només set. Mark confia a poder formar un conjunt guanyador. Hi ha tants nois a l'institut que podrien tenir un gran paper en l'equip si poguessis motivar una mica! Potser fins i tot podries caçar alguns dels talents dels altres instituts que participen en aquesta lligueta ...

Durant el joc...Edit

Inazumacaptura1.jpg

Fitxa amb les característiques d'un jugador

Inazumacaptura4.jpg

exemple d'una situació en un partit de 4 contra 4

Inazumacaptura13.jpg

una tècnica especial de treure la pilota

L'Institut Raimon és un centre de grans dimensions, i a mesura que avances en la teva aventura, aconseguiràs accedir a noves àrees, com la piscina o el camp de beisbol. A més, a la ciutat de Inazuma hi ha molts llocs per visitar: la casa de Mark, les botigues i altres zones on trobaràs jugadors amb els quals competir o als que intentar fitxar. En els partits de futbol, l'acció serà màxima. Hi ha dos tipus de partits: equips d'onze jugadors en un camp de dimensions normals o els desafiaments quatre contra quatre, que col · loquen el jugador davant tasques específiques, com marcar gols o guanyar la possessió de la pilota. Durant el joc, el llapis tàctil de la teva Nintendo DS tindrà un paper fonamental ja que amb ell podràs controlar als integrants de l'equip que has triat. Les teves reaccions i destreses seran posades a prova en determinar l'estratègia que el teu equip haurà d'adoptar per pressionar els adversaris, fer passades, efectuar xuts i marcar gols. Els teus jugadors poden utilitzar múltiples jugades de fantasia per canviar la sort del partit. Des regats especials fins onades d'aigua, passant per puntades voladores gelades i llançaments de pilotes de foc. Assegura't que tries les millors habilitats per a cada enfrontament perquè el teu equip aconsegueixi la victòria. Si vols un altre desafiament, Inazuma Eleven té una manera multijugador sense fils en què fins a quatre jugadors poden reptar als equips dels altres. Els usuaris també poden intercanviar jugadors a través de la comunicació sense fils.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori