FANDOM

Erik
Ichinose
Informació
Nom japonès:
Nom anglès:
Nom català
Primera aparició: Episodi 19
Número: 16 (Raimon) 7 (Unicorn)
Posició: Mig campista
Equips en els que ha jugat: Raimon i Unicorn
L'Erik juga de mig camp. Porta el dorsal número 16. Ell coneix a la Sílvia i en Bobby de quan eren petits i vivien a Amèrica. El seu mot de futbolista es "El mag del camp".

HistòriaEdit

L'Erik vivia als Estats Units. Quan estava parlant amb la Silvia i en Bobby que volien ser grans futbolistes, va apareixer un gos que l'anaven a atropellar. L'Erik el van atrapellar en un accident. Va quedar tant malament que no volien que sapiguesin el que estava viu. Aquell accident els metges li van dir que no tornaria a jugar al futbol. Però ell no volia renunciar. I un dia es va presentar al Raimon. Quant el Bobby volia ensenyarlis a fer el tri-pegaso. Amb la ajuda de l'Erik ho van aconseguir. També els va ajudar contra l'Academia Alius. Quan estaven buscan pistes sobre on era l'amagatall de l'Epsilon. Va coneixer a la Sue que es va enamorar de ell. Van fer un partit per veure el futur de l'Erik. Despres de l'Academia Alius va ser seleccionat juntament amb en Bobby a la selecció Americana. Però en el partit contra el Raimon no el va poder jugar tot perquè estava lesionat.

AparençaEdit

Te els cabells castanys. La pell morrena. Es ulls son de color marro. Sol anar vestit amb la equipació del Raimon. De vegades se l'ha vist amb pantalons blaus i amb una jaqueta taronja i blanca

Xibi-TarEdit

Errrik

El Xibi-Tar d'en Erik a l'Unicorn

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori