FANDOM

Busquem la tècnica definitiva
Busquem la tècnica definitiva
← Anterior Episodi 3 Següent →
Informació
Nom en anglès Call Out the Hissatsu Technique!
Data d'estrena 19 d'octubre del 2008
Busquem la tècnica definitiva és l'episodi 3 d'Inazuma Eleven i es va estrenar el 19 d'octubre del 2008.

ResumEdit

L'Axel Blaze, el davanter que va destacar en el Torneig Futbol Frontier de l'any passat, ha ajudat a l'equip del Raimon en el partit contra la Royal Academy. Haurà sigut cosa d'un sol dia? Conseguiran que s'uneixi al Raimon com a un jugador més o hi ha alguna cosa que li impedeix seguir jugant? En qualsevol cas, l'equip ha de tirar endavant, amb estrella o sense.

Fil per randaEdit

En Mark reuneix el Raimon a la Seu del Club i els explica la nova alineació de l'equip, que per fer-la s'ha basat en el quadern del seu avi. En Sam Kincaid pregunta si no cridarien a en Blaze. En William Glass afirma que si no fós per l'Axel, no haurien aconseguit marcar aquell gol a la Royal Academy. En Kevin Dragonfly comença a enfadar-se, i en Jack Wallside hi posa cullarada dient que ells no podrien realitzar mai un tir com aquell.

En Kevin anuncia que ell els ensenyaria què és el futbol de veritat i pregunta a en Mark si l'Axel vindrà o no. Al mostrar-se indecís i no donar una resposta clara, en Kevin explica a l'equip que en Mark i la resta de jugadors depenen molt d'en Blaze, i que han d'aprendre a fer-se valer per ells mateixos.

La Sílvia Woods entra a la Seu del Club i veu als jugadors tensos, per això pregunta si ha passat alguna cosa, però en Mark la tranquil·litza negant-li-ho. Llavors la Sílvia fa entrar la Nelly Raimon, i aquesta indica que la caseta fa molta pudor. En Kevin pregunta de mala gana que què feia aquella allà i la Sílvia li respon que la Nelly té alguna cosa per dir-los. Aquesta explica que gràcies a la victòria contra la Royal Academy, l'equip seguia actiu. Se'n alegren molt d'aquesta notícia! Però la Nelly també els anuncia que ja saben contra qui jugaran el pròxim partit.

SupertècniquesEdit

CuriositatsEdit

VídeoEdit

Capítol 3 d'Inazuma Eleven en Castellà "¡BUSQUEM LA TèCNICA DEFINITIVA!"24:01

Capítol 3 d'Inazuma Eleven en Castellà "¡BUSQUEM LA TèCNICA DEFINITIVA!"

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori