FANDOM

La Royal Academy és aquí!
Episodi 2
← Anterior Episodi 2 Següent →
Informació
Nom en anglès Teikoku is Here!
Data d'estrena 12 d'octubre del 2008
La Royal Academy és aquí! és l'episodi 2 d'Inazuma Eleven i es va estrenar el 12 d'octubre del 2008.

ResumEdit

Ha arribat el dia del partit contra la Royal Academy i el Raimon té els jugadors justos per jugar el partit. I tot i que en Mark Evans tingui tota la voluntat del món, potser no és suficient.

Fil per randaEdit

Abans de començar el partit contra la Royal Academy, en Mark Evans està emocionadíssim, però en Jack Wallside li demana per anar al lavabo. Quan se'n va, en Jude Sharp, el capità de la Royal, els diu que encara són només deu jugadors, però la Sílvia Woods apareix amb en William Glass, i diu que està disposat a jugar el partit.

En George Firewill i la Nelly Raimon comenten al seu despatx si la Royal destruirà o no l'Institut Raimon al seu despatx. La Nelly es pregunta per què el millor equip del país voldria enfrontar-se amb un equip com el Raimon. En aquell moment, en Frank Wintersea demana explicacions pel retràs dels seus jugadors i en Mark li diu que en Jack ha anat al lavabo. El senyor Wintersea deixa clar que han d'anar a buscar en Jack.

Tots els jugadors del Raimon busquen a en Jack pels lavabos, però no el troben. Durant l'espera, en Herman Waldon, un jugador de la Royal Academy, li pregunta a en Daniel Hatch que per què han de jugar contra aquell equip i li respon que un noi nou acaba d'arribar a l'institut i que el volen fitxar perquè és molt bon jugador. En Ray Dark, dalt de la seva butaca, l'espera pacient. El detectiu Gregory Smith entra a l'institut.

Finalment, en Tod Ironside troba en Jack dins una guixeta i els explica que està cagat de por. Veuen que està encallat dins la guixeta, però en Tim Sanders utilitza un cop de peu de karate i aconsegueix treure'l. En Mark el renya per haver fugit i en Jack li promet que jugarà tant bé com pugui.

Per fi, els dos equips es troben cara a cara abans de començar el partit. La Cèlia Hills, del club de periodisme, entrevista a la Sílvia, que li diu que no tenen cap possibilitat de guanyar però que tot i així creu que al Raimon encara li queda molt per endavant. L'àrbitre crida els capitans per fer el sorteig de camp, però en Jude es mostra passota i diu que saqui l'adversari. En Chester Holmes Jr s'indigna i, davant la sorpresa dels presents, anuncia que ell serà el comentarista del Raimon.

Ja en posicions, els jugadors estan nerviosos, però en Mark, des de la porteria, els calma. Estava a punt de començar el partit que marcaria la seva vida per sempre. El Raimon comença amb una ratxa de bones jugades amb els veterans Kevin Dragonfly i Steve Grim com a protagonistes, i quasi marquen gol, però el porter Joseph King para el xut fàcilment.

La Royal Academy decideix passar a l'acció i acaba la primera part 10-0. Al descans, al Raimon ja no li queda forces, però en Mark els anima a continuar jugant. El partit es reprèn i la Royal, que està perdent la paciència, aixafa el Raimon amb supertècniques com el Triangle Letal, Cicló i Xut dels 100 Tocs.

Amb el marcador 18-0, l'últim que queda dempeus és en Mark, però els jugadors de la Royal Academy comencen a xutar cap a ell per fer-li mal. En Nathan Swift, indignat, para un dels xuts amb el cap, però l'empeny a dins la porteria. En Mark quasi para el Xut dels 100 Tocs però no pot evitar el dinovè gol.

Després d'això, l'unic jugador que queda és en Willy, però fuig plorant del camp i tira la samarreta del 10 a prop de l'Axel Blaze. En Mark s'aixeca i diu que el partit no ha acabat, però els de la Royal tornen a xutar-li. L'Axel recorda l'accident de la Júlia Blaze, la seva germana, i li demana que el perdoni per aquesta vegada. A en Mark li marquen el 20-0.

L'Axel entra al camp amb la samarreta que havia tirat en Willy. L'àrbitre i el senyor Wintersea l'aturen però a la Royal Academy ja li està bé que jugui, perquè és a ell a qui havien vingut a veure. L'Axel recull en Mark abans que es desplomi i aquest li diu que arriba una mica tard. Els jugadors del Raimon s'aixequen. Saquen però en Herman intercepta la pilota i la Royal xuta amb el Triangle Letal contra en Mark. L'Axel corre cap a l'ària de la Royal i en Mark pensa que confia en què pari el xut... i realitza la Mà Celestial! Li passa la pilota a l'Axel i ell... marca amb el Tornado de Foc!

Sorprenentment, la Royal es retira i el Raimon guanya el partit, tot i que amb el marcador en contra 20-1. L'Axel es treu la samarreta i els la torna, dient que allò havia sigut una ocasió especial. El Raimon celebra la victòria!

SupertècniquesEdit

CuriositatsEdit

  • Quan en Kevin xuta, ho fa com si realitzés el Remat del drac.
  • En Jude anomena "zona fatal" al Triangle Letal.

VídeoEdit

Capítulo 2 Inazuma Eleven Castellano "¡AQUÍ ESTÁ LA ROYAL ACADEMY!"24:01

Capítulo 2 Inazuma Eleven Castellano "¡AQUÍ ESTÁ LA ROYAL ACADEMY!"

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori