FANDOM

Emperadors Foscos és un equip de
Hjfgtyj.jpg
l'Academia Alius, format després que el seu Emperador Alius es lliuri a la policia. L'assistent, Godric Wiles va prendre parts de la Pedra Alius i els va usar per formar aquest equip. La majoria dels seus jugadors són ex-jugadors del Raimon dos d'ells són d'instituts diferents l'Institut Kirkwood i l'Institut Brain. Mes un altre jugador del Raimon però no va arribar a jugar en l'equip (Shadow Cimmerian). El seu uniforme és negre i blau, la seva pilota va morat amb tons fúcsia i tenen tècniques molt més potents que les anteriors.

MembresEdit

PorterEdit

DefensesEdit

MigcampistesEdit

DavantersEdit

TècniquesEdit

Porter
Edit

Dark Emperors Logo.png

Escut de la emperadors foscos

*Bloqueig Doble
  • Punys Voladors
  • Camp de Força Defensiu (en DS)

Defensives
Edit

  • Tall Giratori
  • Defensa Múltiple
  • Estrella Fugaç

RegatEdit

  • Regat Huracà
  • Entrada Tempesta (en DS)
  • Regat Múltiple (en DS)
  • Sorteig de Pilota (en DS)
  • Coz 2 (en DS)

OfensivesEdit

  • Fènix Fosc
  • Remolí Fosc
  • Rematada Triple
  • Rematada Guiverno
  • Rematada en V

CuriositatsEdit

  • Les tècniques que utilitzen com a jugadors d'equip, només les utilitzen en el partit de Raimon vs Emperadors Foscos, tot i ser tan poderoses. Potser això es degui al fet que les utilitzaven gràcies a la Pedra Alius.
  • Les seves sabatilles semblen sandàlies.
  • El Rematada Guiverno de Kevin aquí és més poderós que el Passamà Guiverno 2, atès que les Mans Infinites G4 van parar el nivell 2, però no el normal.
  • El seu escut es tret d'un del videojoc que hi ha al institut amb alguna modificació.
  • Només s'usen 3 tècniques que poden utilitzar sempre que vulguin (Rematada Guiverno, Tornado Fosc i Regat Huracà). Sense necessitat de la Pedra Alius. A més totes aquestes tècniques són inviduals.
  • Només dos jugadors no pertanyen al Raimon Malcom Night i Thomas Feldt (Shadow pertany al Raimon B). Així que l'equip perfectament es podria anomenar Raimon Fosc.
  • És l'únic equip de l'Acadèmia Alius que no va derrotar el Raimon (a part de Prominence i Diamond).
  • El seu capità no porta braçalet.
  • Mark utilitza Evolució Mà Celestial per trencar la pedra Alius perquè ho recordin tot.
  • Mark aconsegueix aturar gairebé totes les supertecnicas amb la mà celestial.
  • En el videojoc, abans d'enfrontar-te a ells, t'enfrontes a una mena de veterans foscos.
  • És l'únic equip de l'Acadèmia Alius en què els jugadors no es posen altres noms.
  • Paul Peabody i Aurelia serien membres dels Emperadors Foscos, però per algunes raons van ser reemplaçats per Thomas Feldt i Malcom Night.
  • En el videojoc encara que el seu equip tingui de mitjana (nivell) 40 la majoria té 200 pt. Segur que és per la Pedra Alius.
  • En el videojoc el porter és capaç d'aturar la Terra sense usar supertécnicas.
  • Són l'equip final amb què t'enfrontes en el segon videojoc.
  • La seva alineació ha canviat del Inazuma Eleven 2 en japonès a l'espanyol.
  • En el videojoc, a la primera part del partit és gairebé impossible de marcar gol al porter.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori