FANDOM

Aquilina Schiller.png
Aqulina 'Lina' Schiller (Kira Hitomiko en japonès) va ser l'entrenadora del Raimon durant la lluita contra l'Acadèmia Alius. A la quarta temporada es torna l'entrenadora del Neo Japó.

AparençaEdit

És alta, amb el cabell castany fosc, gaire bé blau marí, i els ulls blaus. És moltseriosa. S'assembla molt a Bellatrix.

PersonalitatEdit

És una entrenadora seriosa i estricta, i per això la majoria dels jugadors del Raimon, com en Kevin, no estan contents amb ella. Només uns pocs, en Mark i en Jude, sí que confien en ella. És molt competitiva i diu l'únic important per a ella és guanyar a l'Acadèmia Alius.

HistòriaEdit

La Lina Schiller va ser cridada per en Seymour Hillman, perquè s'encarregués de l'equip. Lina va decidir fer fora Axel Blaze l'equip després del segon partit contra Tempesta de Bessons, i l'equip es va mostrar indignat amb aquest canvi. Lina sempre afirmava que l'únic important per a ella és guanyar a l'Acadèmia Alius. El que l'equip no sabia és que va treure a Axel Blaze per protegir-los a ell ia la seva germana Julia. Quan en Ray Dark aparèixer, la Lina es va enfrontar a ell i li va preguntar si tenia relacióamb l'Acadèmia Alius, però la seva pregunta va quedar sense resposta. En aquest partit, va prendre la decisió de protegir els jugadors de l'equip rival David Sandford i Joe King, ja que estaven posant en perill els seus cossos. Després de lpartit, en Seymour Hillman va aparèixer, i li va preguntar que com eren les seves motivacions, al que la Lina va contestar que guanyar. A l'episodi 58, les gerents i Suevan descobrir que Xavier li va dir germaneta al que dóna a entendre que són germans.

CuriositatsEdit

  • Encara que en cap moment s'esmenta, podria ser família de Bellatrix, atès que són realment semblants, i filles de Astram Schiller. Encara que això es descarta, ja que en Episodi 63 es pot apreciar que Bellatrix vivia en un orfenat juntament amb els jugadors del Gènesi.
  • En el capítol 122 té una televisió sense fil, no té ni un sol cable, només el marc i la pantalla i una antena.
  • Apareix en el preview de l'episodi 24 de Inazuma Eleven GO al davant de del vellclub de futbol de Raimon.
  • És possible que Mark l'hagi cridat per ajudar l'equip.
  • Ella és la que va portar a Masaki Kariya al Raimon, ja que està en el seu orfenat.
  • Té la mateixa veu que Darren Lachanse.
  • En els capítols del TFI és la narradora.
  • Quan Mark i la resta dels jugadors de Raimon li demanen alguna cosa ella es nega al principi però després diu facin el que vulguin.
  • A la DS és més sentimental.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori